Viktig melding!

TV-aksjonen 2018

TV-aksjonen samlet inn hele kr 244.533.501 til Kirkens Bymisjons arbeid for et varmere og mer inkluderende samfunn. For midlertidige resultater se:  www.giverstafett.no.

En stor takk for innsatsen til alle bøssebærere!

Aksjonsdagen er søndag 21. oktober 2018, og er tildelt Kirkens Bymisjon og deres arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn.

Med årets TV-aksjon kan Kirkens Bymisjon skape møter som endrer liv.  Ved å åpne dører og legge til rette for at flere møtes, skal vi vise hvorfor årets TV-aksjon er så viktig.  Vi skal tilby mennesker som opplever å stå utenfor, et nytt fellesskap, en seng eller en samtale og slik bidra til at flere får muligheten til å oppnå egne mål og drømmer.  Pengene som samles inn skal skape 700 000 møter mellom mennesker.

Årets aksjonskomitè i Ringebu kommune består av:

Elisabeth Folland (leder og sekretær)
Anne Mette Dalbakk
Bjørg D. Karlstad
Brede Holdbrekken
Rolf Bråstad

Du finner mer generell informasjon om TV-aksjonen her:

www.blimed.no

Sekretariatet kan nås på tlf.:  61 28 30 03