Viktig melding!

Salg av Moavegen 3, 2634 Fåvang

Garasjer Moavegen 3Ringebu kommune skal selge eiendommen Moavegen 3 i Brauta
Moavegen 3 er ei tomt på 527 m2 med en isolert garasje på ca 80 m2. Det er innlagt strøm i garasjen.

Pris:
Selges til høystbydende.  Den med høyeste bud ved budfristen den 11.oktober kl.12.00 får kjøpt eiendommen.
Bud sendes til bud@ringebu.kommune.no

Eiendom:

Adresse:
Moavegen 3, 2634 Fåvang

Pris:

Tomteareal:
527 m2

Tomtebeskrivelse og regulering:
Arealet er avsatt i kommuneplan som boligformål.
Det er ikke gjennomført tilstandsvurdering av garasjen og eller tomten. Eiendommen selges som den står. Garasjen kan besiktiges ved at det blir lånt ut nøkkel til garasjen fra kommunens servicetorg.

Vei, vann og avløp:
Ved byggetiltak på eiendommen som medfører innleggelse av vann og avløp skal eiendommene tilknyttes offentlig vann og avløp. Alle eiendommer som er tilknyttet offentlig vann og avløp har private stikkledninger, som vedlikeholdes for eiers egen regning.

Visning:
Ved selvsyn eller etter avtale med Ringebu kommune.

Budgivning:
Ringebu kommune selger til den med høyeste bud  11.oktober kl. 12.00.  Alle bud skal være skriftlig og kan sendes til e-postadressen: bud@ringebu.kommune.no. Protokoll vil bli sendt til samtlige tilbydere etter åpning.

Kartutsnitt viser tomten markert med lilla.

Moavegen 3 innvendig garasje Moavegen 3 innvendig garasje

Moavegen 3 innvendig garasje