Viktig melding!

Ønsker du å bidra?

VI ØNSKER Å KNYTTE TIL OSS PERSONELL OG FRIVILLIGE SOM KAN BIDRA I EN EVT. KRISE.

PERSONELL

Ringebu kommune ønsker å være forberedt inn mot en utvikling av koronaviruset. Vi ønsker derfor å få en oversikt over personer med helsefaglige kompetanse og erfaring innen kjøkkendrift og renhold som kan stille seg til rådighet.

Studenter og andre med relevant erfaring er velkommen til å melde sin interesse.

Oppgavene vil være medisinsk oppfølging, stell og pleie av pasienter, samt arbeidsoppgaver innenfor kjøkken og renhold ved:

• Linåkertunet
  • Ringebu omsorgssenter
  • Tilrettelagte tjenester
  • Helsesenteret
  • Hjemmetjenesten
  • Kjøkken og renhold

Du må være over 18 år og ha førerkort for å jobbe i hjemmetjenesten og tilrettelagte tjenester.

Vi ber om at du fyller ut vedlagte skjema. Du vil bli kontaktet når vi evt. får et behov. Spørsmål kan rettes til HR-leder Bente Fjellstad Bjørge på epost bente.bjorge@ringebu.kommune.no.

FRIVILLIGE

Vi har pr. dato oppretta en ordning for hjemkjøring av varer fra butikk til personer som sitter i karantene eller er i risikogruppen og av den grunn ikke ønsker å dra på butikken selv. Andre kan også benytte seg av tilbudet hvis det er behov.

Det kan etter hvert også dukke opp andre oppgaver der det kan være aktuelt å bruke frivillige. Hvis du ønsker å bidra ber vi om at du melder deg her.

Du kan også registrere deg ved å henvende deg til Tone Heggelihaugen mellom kl. 07.30 og 15.00 på hverdager på telefon 453 75 525.