Viktig melding!

Utvalg for plan og teknisk gjorde følgende vedtak i sak 26/24 den 30.04.2024:

Utvalg for plan og teknisk legger med dette forslag til ny forskrift ut på høring.

Ringebu kommune legger med dette forslag til ny forskrift om gebyrer etter plan- og bygningsloven, eierseksjonsloven og matrikkellova ut på høring.

Formålet med forskriften er å sikre hjemmelsgrunnlaget for å kunne dekke inn kostanden kommunen har med tjenesteproduksjonen innen selvkostområdet for plan- og bygningslov, eierseksjonslov og matrikkellov. Innholdet i forskriften er tilsvarende kommunens eksisterende gebyrregulativ, men fastsatt i forskrifts form.

Frist for innsending av uttalelser er satt til 5. august 2024.

Høringssvar kan sendes til Ringebu kommune, Hanstadgata 4, 2630 Ringebu / post@ringebu.kommune.no.

Filer:

Høring av forslag om ny forskrift om gebyrer etter plan- og bygningsloven, eierseksjonsloven og matrikkellova (PDF, 181 kB)

Forskrift om gebyrer etter plan- og bygningsloven, eierseksjonsloven og matrikkellova (PDF, 74 kB)

Forskrift om gebyrer etter plan- og bygningsloven, eierseksjonsloven og matrikkellova, Ringebu kommune, Innlandet (PDF, 204 kB)

.